مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-05فناوري

ایده یابی کارآفرینی با هدف «کیش بهشت کار آفرینان»


نشست های تعاملی در مسیر کار آفرینی با تاکید بر «کیش بهشت کار آفرینان» با حضور فعالان و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی در مرکز نوآوری کیش برگزار شد.

- به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با حمایت شتابدهنده رادمان کیش بیست و یکمین نشست کارآفرینی مرکز نوآوری کیش با تاکید بر کیش، بهشت کارآفرینان سه شنبه نهم آذر با حضور فعالان و علاقه مندان حوزه کارآفرینی و اکوسیستم استارتاپی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

مسعود توفیقی رییس مرکز نوآوری کیش در این نشست بر لزوم اهمیت جذابیت های این منطقه به عنوان کیش، بهشت کارآفرینان تاکید کرد و اظهار داشت: برای توسعه فرهنگ کارآفرینی از اجرای طرح های استارتاپی حمایت می کنیم.

ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این نشست که با هدف ایده یابی کارآفرینی برگزار شده بود؛ عصر انقلاب اطلاعات و تاثیر آن بر زندگی و کسب و کار را مهم ارزیابی کرد و گفت: برای پیشبرد هر کسب و کاری تجربیات در حوزه کار آفرینی و حفظ و ارتقاء سطح تیم علمی از اهمیت بالایی برخوردار است و این مهم باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده یابی کارآفرینی با هدف «کیش بهشت کار آفرینان»

ایده یابی کارآفرینی با هدف «کیش بهشت کار آفرینان»