مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:452021-12-05حوادث

رفع تصرف 4200 مترمربع اراضی ملی در قشم


رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم از رفع تصرف هفت قطعه زمین به مساحت چهار هزار و 243 متر مربع از اراضی خالصه واقع در خارج از محدوده طرح هادی روستای کوشه جزیره قشم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مصطفی مازندرانی صبح امروز ارزش تقریبی این قطعات زمین رفع تصرف شده را 10میلیارد و 607 میلیون و 500هزار ریال اعلام کرد و گفت: رفع تصرف این اراضی وفق دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم انجام شد.

رییس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم افزود: عملیات رفع تصرف و تخریب پی سنگی این قطعات از اراضی مذکور با همکاری مامورین کلانتری شهر درگهان بدون هیچگونه تلفات و خسارات جانی و مالی از سوی ماموران این یگان صورت گرفت.

مازندرانی با تاکید بر تداوم این این گونه اقدامات برای احقاق حقوق مردم جزیره از حمایت های قانونی امید مهدوی مجد دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و همچنین از فرماندهی نیروی انتظامی این شهرستان و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم همکاری داشته اند، صمیمانه تقدیر کرد.

انتهای پیام/88050


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف 4200 مترمربع اراضی ملی در قشم

رفع تصرف 4200 مترمربع اراضی ملی در قشم