مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-05ورزشي

درخشش ورزشکاران فارس در پاراسیایی بحرین


چهارمین و پنجمین روز از رقابت های پاراسیایی که به میزبانی بحرین در حال برگزاری است، جوانان ورزشکار استان فارس با کسب هشت مدال، خوش درخشیدند.

- جوانان ورزشکار استان فارس شرکت کننده در رقابتهای پاراسیایی بحرین، در رشته های مختلف موفق به کسب 4 مدال طلا، یک نقره و سه برونز شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از رقابت ها، امیرحسین حسین پور موفق به کسب مدال طلای پاراتنیس روی میز شد و شادی جهان پناه، بدمینتون باز شیرازی نیز با کسب نشان نقره، بعد از 50 سال ایران را در این رشته، صاحب مدال کرد.

در ادامه این رقابت ها ابوالفضل شریفی دونده اهل استان فارس در ماده 100 متر سرعت بر سکوی سوم ایستاد و ابوالفضل کوه پیما، آرمین صالحی و نگار قربانی نیز در رشته دو میدانی صاحب دو مدال طلا و یک برنز شدند.

کوه پیما، نوجوان 16 ساله شیرازی در این دوره از رقابت ها با حد نصاب 40 متر در ماده پرتاب نیزه و ثبت رکورد 11 متر و 40 سانتی متر، در ماده پرتاب وزنه موفق به کسب 2 مدال طلای کلاس F57 شد.

آرمین صالحی جوان پانزده ساله شیرازی نیز در کلاسF34 در ماده پرتاب وزنه با ثبت حدنصاب 7 متر و هشتاد سانتی متر نیز مدال طلا مسابقات پاراآسیایی را از آن خود و تیم ایران کرد.

نگار قربانی دیگر ورزشکار استان فارسی با وجود ادغام کلاس های F53 تا F57 و با حضور ورزشکارانی با کلاس های بالاتر در مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ورزشکاران فارس در پاراسیایی بحرین

درخشش ورزشکاران فارس در پاراسیایی بحرین