مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-05ورزشي

تثبیت جایگاه هدف تیم هندبال زغال سنگ طبس


مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس با اشاره به آغاز رقابت های مرحله چهارم لیگ برتر هندبال گفت: زغال سنگ امسال با هدف حضور در لیگ برتر و تثبیت جایگاه سال قبل در رقابت ها حضور پیدا کرده است.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور در حالی به مرحله چهارم از دور رفت رسیده که تیم زغال سنگ طبس تنها نماینده استان که برای سومین سال پیاپی حضور در این رقابت ها را تجربه می کند و سال گذشته تا یک قدمی سکو پیش رفت و در جایگاه چهارم این رقابت ها ایستاد در این دوره هم بیشتر به دنبال تثبیت جایگاه است.

مسئول تربیت بدنی شرکت زغال سنگ طبس  در گفتگو با خبرنگار فارس از بیرجند گفت:سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال  مردان از 23 مرداد با حضور 10 تیم شروع شد که تیم زغال سنگ برای سومین سال متوالی در لیگ برتر حضور دارد.

به گفته زهتاب تاکنون در سه مرحله از این رقابت ها زغال سنگ طبس 6 بازی را انجام داده و  توانسته با پیروزی مقابل تیم های رعد پدافند آمل،ستارگان دشتستان و نفت و گاز گچساران در جدول رقابت ها در جایگاه چهارم قرار گیرد.

وی افزود : سه بازی از نیم فصل باقی مانده که از امروز شروع می شود و تیم زغال سنگ به ترتیب امروز و17و 19 آذر با تیم های سپاهان نوین، پاس ناجای قم و نیروی زمینی شهیر شمالی مسابقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تثبیت جایگاه هدف تیم هندبال زغال سنگ طبس

تثبیت جایگاه هدف تیم هندبال زغال سنگ طبس