مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-05سياسي

گروه های جهادی بدون چشم داشت در بحرانی ترین شرایط آماده خدمت هستند


مسؤول گروه جهادی یا زهرا(ع) در مراسم تجلیل از جهادگران برگزیده اصفهان، گفت:.

گروه های جهادی چه در گذشته، چه در حال حاضر و چه در آینده با آغوش باز پذیرایی افراد خیران و علاقمندان به کارهای جهادی هستند و برای این موضوع هم هیچ حد و مرزی هم نبسته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی بنیاد آلاء، آیین تجلیل از جهادگران برگزیده استان اصفهان با عنوان با هم بودن با حضور جمعی از مسؤولان لشکری و استانی در حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر(ع) اصفهان برگزار شد؛ در این آیین از 70 جهادگر و گروه جهادی برگزیده استان اصفهان  تقدیر شد.

حجت الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع استاد حوزه و دانشگاه در این آیین اظهار داشت: شبکه شدن گروه های جهادی یکی از ضرورت های امروز است، چرا که اگر به درستی به هم متصل نشویم، نمی توانیم از توان و نیروی خود استفاده کنیم و موفقیت مان کمتر خواهد شد، بنابراین باید با یکدیگر هماهنگی و هم افزایی داشته باشیم.

وی با اشاره به نداشتن یک شبکه منسجم برای جلوگیری از تداخل فعالیت گروه های جهادی با یکیدیگر بیان داشت: ما امروز می بینیم که جایی کاری انجام نشده و جایی دیگر ازدحام امکانات داریم؛ مثلا در بحث فقر تنها اسم چند محله و کوچه معرفی می شود، در حالی که باید با استفاده از تمام ظرفیت و با مهندسی دقیق، کل عرصه پوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی بدون چشم داشت در بحرانی ترین شرایط آماده خدمت هستند

گروه های جهادی بدون چشم داشت در بحرانی ترین شرایط آماده خدمت هستند