مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-05ورزشي

ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال و ارتقای تجهیزات توان بخشی معلولان


باید نسبت به برنامه ریزی در زمینه اشتغال دولتی و غیردولتی، استفاده از فضاهای ورزشی، ارتقای تجهیزات توان بخشی معلولان و آموزش کودکان معلول اقدام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی عصر امروز در نشست با جمعی از معلولان استان اردبیل اظهار کرد: باید در نشست هایی با حضور نمایندگان معلولان نسبت به برنامه ریزی در زمینه اشتغال دولتی و غیردولتی، استفاده از فضاهای ورزشی، ارتقای تجهیزات توان بخشی معلولان و آموزش کودکان معلول اقدام و به صورت مستمر پیگیری شود.

وی با اشاره به ضرورت برنامه ریزی در استفاده از ظرفیت های قانونی، امکانات و منابع دولتی در این زمینه افزود: باید با تعریف شیوه نامه ، فعالیت دستگاه های مختلف مانند شهرداری، راه و شهرسازی و پلیس راهور درباره رعایت قوانین مربوط به معلولان و نظارت بر انجام مناسب سازی محیط در اجرای پروژه های عمرانی و ساخت وسازها به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

استاندار اردبیل ادامه داد: تلاش می شود با برگزاری نشست های مستمر در راستای برطرف کردن مشکلات مطرح شده از سوی معلولان، پیگیری های لازم انجام شود.

وظیفه دولت ها فراهم کردن زمینه رشد انسان ها است عاملی بیان کرد: ممکن است برای بعضی افراد محدودیت های جسمی وجود داشته باشد اما با اراده ای برای موفقیت و استفاده از تمامی ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال و ارتقای تجهیزات توان بخشی معلولان

ضرورت برنامه ریزی برای اشتغال و ارتقای تجهیزات توان بخشی معلولان