مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-05اقتصادي

تخصیص 35 میلیارد تومانی به کمیته امداد و بهزیستی صومعه سرا برای تسهیلات


مدیر کل جذب سرمایه گذاری استان گیلان از تخصیص اعتبارات 35 میلیارد تومانی به کمیته امداد و بهزیستی شهرستان صومعه سرا خبر داد و گفت: باید نسبت به بهبود وضعیت پرونده ها و متقاضیان تسریع شود و اهتمام کمیته اشتغال شهرستان به محوریت این مهم معطوف گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از صومعه سرا، یونس رنجکش امروز در جلسه کمیته اشتغال در سالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: بانک ها باید مصوبات کمیته اشتغال را اجرایی کنند و هر بانکی که بخواهد در اجرای مصوبات ستاد تسهیل کوتاهی کند و در اخذ وثایق و تضامین، سلیقه ای برخورد کند با آن ها برخورد خواهیم کرد.

  وی با توجه به اهمیت نقش آفرینی بانک ها و مشارکت جدی آن ها در امر تولید و اشتغالزایی که مشکل اساسی کشور است، گفت: برنامه ای در سطح استان تدوین شده که راهبرد آن، خروج بانک ها از بنگاه داری به سمت تولید و اشتغال و بخش های مولد است.

  مدیر کل جذب سرمایه گذاری استان گیلان از تخصیص اعتبارات 35 میلیارد تومانی به کمیته امداد و بهزیستی شهرستان صومعه سرا خبر داد و افزود: باید نسبت به بهبود وضعیت پرونده ها و متقاضیان تسریع شود و اهتمام کمیته اشتغال شهرستان به محوریت این مهم معطوف گردد.

  رنجکش با بیان اینکه طبق سیاست های دولت در برنامه های اقتصادی جدید انتظار است منابع در اختیار بانک ها، در بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 35 میلیارد تومانی به کمیته امداد و بهزیستی صومعه سرا برای تسهیلات

تخصیص 35 میلیارد تومانی به کمیته امداد و بهزیستی صومعه سرا برای تسهیلات