اولویت ها و ضرورت های شهر مشهد از نگاه مدیران رسانه های خراسان رضوینشست مشترک اعضای قرارگاه رسانه ای خراسان رضوی با شهردار مشهد با هدف بررسی راهکارهای تعامل شهرداری و رسانه ها در برطرف کردن مشکلات مردم برگزار شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، شهردار مشهد در این نشست گفت: نقاط اشتراک و تماس بسیاری میان شهرداری و رسانه ها وجود دارد که از این میان سه محور برجسته تر هستند: توجه به هویت شهر مشهد، پیشرفت و توسعه شهر و مردم. سید عبدالله ارجایی افزود: آن چیز که باعث شد سرعت جمعیت پذیری یک باغ خصوصی ظرف 1200 سال از تمام کهن شهرهای اطراف خودش گوی سبقت را ربوده و به ابر شهر بین المللی تبدیل شود، وجود مضجع منور امام رضا(ع) است. اگر این فلسفه ذاتی را قبول داریم باید برتمام مناسبات ما حاکم شود و رفتار کنشگران اجتماعی از کالبد گرفته تا فرهنگ نیزمنطبق با آن باشد. سیاست اصلی فرهنگی ما در دوره ششم مدیریت شهری ترویج سبک زندگی خادم، زائر، مجاور و تسری صفات امام رضا(ع) به شهر است که این می تواند یک محور اشتراکی میان مدیریت شهری و رسانه های شهر امام رضا(ع) باشد. شهردارمشهد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برای توسعه سرمایه گذاری و پیشرفت شهرحداقل به نگاه مشترک در حمایت ازسرمایه گذاری سالم نیازداریم. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |