مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:102021-12-06اجتماعي

حضور 3 طرح شاخص پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش


کارشناس گروه پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی از حضور 10 طرح پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری امسال خبر داد و گفت: - ایسنا/گیلان کارشناس گروه پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی از حضور 10 طرح پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه مجازی هفته پژوهش و فناوری امسال خبر داد و گفت: 10 طرح شاخص است.

هانیه میربلوکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به فرارسیدن هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: بیست ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان گیلان در سال جاری به خاطر شرایط ناشی از بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سازمان های مختلف علمی و پژوهشی به صورت مجازی در نمایشگاه امسال غرفه دارند، تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان گیلان مسئول برگزاری این نمایشگاه به آدرس www.

gil-expo.

ir است.

کارشناس گروه پژوهشی مهندسی محیط زیست پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی، از حضور 10 طرح پژوهشی پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه امسال خبر داد و عنوان کرد: طرح پالایش باطله های معدنی آلوده به آرسنیک در معدن طلای زرشوران با تکنولوژی تثبیت، طرح طراحی و نظارت بر ساخت تصفیه خانه شیرابه کارخانه کمپوست انزلی و طرح تصفیه بار آلی آب و پساب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 3 طرح شاخص پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش

حضور 3 طرح شاخص پژوهشکده محیط زیست جهاد دانشگاهی در نمایشگاه هفته پژوهش