مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-06سياسي

قاووق: اولویت حزب الله خدمت به لبنانی ها است/دنبال جلب رضایت آمریکا نیستیم


یک عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب تلاش می کند دولت نقش خود را بازیافته و حل بحران کشور را در پیش بگیرد.

- یک عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد که این حزب تلاش می کند دولت نقش خود را بازیافته و حل بحران کشور را در پیش بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العهد، نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در یک نشست سیاسی در شهرک عبا با حضور چهره ها و ساکنان این شهرک تاکید کرد: اولویت حزب الله خدمت به لبنانی ها است و ما تمام توان خود را چه با سوخت، چه مواد غذایی و یا دارو برای کاهش مشکلات مردم به کار خواهیم گرفت و هرگز به دنبال جلب رضایت آمریکا و دیگران نخواهیم بود.

شیخ قاووق اظهار کرد: ما با توجه به مشکلات روزانه، مستمر و روبه وخامتی که لبنانی ها از آنها رنج می برند، بر مسؤولیت اخلاقی، ملی و انسانی خود در خدمت به مردممان تاکید می کنیم.

این عضو شورای مرکزی حزب الله در ادامه گفت: ما تلاش می کنم تمامی اقداماتی که برای بازگرداندن دولت به نقش خود و حل بحران دولتی انجام می شوند، به نتیجه برسند، این تلاش ها متوقف نشده اند، فرصت های خوبی وجود دارند، راه بسته نبوده و این گره بازشدنی است.

او افزود: ما در شتاب برای حل این بحران تاکید داریم تا دولت نشست های خود را برگزار کرده و مسؤولیت خود را در مقابل قیمت مواد غذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاووق: اولویت حزب الله خدمت به لبنانی ها است/دنبال جلب رضایت آمریکا نیستیم

قاووق: اولویت حزب الله خدمت به لبنانی ها است/دنبال جلب رضایت آمریکا نیستیم