مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:052021-12-06حوادث

زمین گیر شدن قاچاقچیان با 602 کیلو مواد مخدر در سیستان وبلوچستان


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری 3 سوداگر مرگ و کشف 602 کیلو مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

- سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از فعالیت یک باند مسلح قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال محموله مواد مخدر از شهرستان مهرستان به ایرانشهر و سپس قاچاق آن به عمق کشور را داشتند مطلع و انهدام این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های مهرستان و ایرانشهر طی چند شبانه روز رصد و کنترل تحرکات اعضای این باند، سرانجام شب گذشته قاچاقچیان را که با 2 دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله موادمخدر در محور فرعی ابتر - مهرستان بودند رؤیت و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: سوداگران مرگ که خود را در چنگال قانون می دیدند با تیراندازی به سمت مأموران، قصد فرار از محل را داشتند که پس از طی مسافتی بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودروهای آنها زمین گیر و هر 3 قاچاقچی به همراه یک قبضه سلاح کلاش با 15 فشنگ جنگی دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین گیر شدن قاچاقچیان با 602 کیلو مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

زمین گیر شدن قاچاقچیان با 602 کیلو مواد مخدر در سیستان وبلوچستان