مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:152021-12-06سياسي

فوق العاده خاص و سختی کار پرستاران در دست پیگیری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی رییس سازمان نظام پرستاری در نشست خبری وزارت بهداشت به مناسبت روز پرستار که امروز دوشنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری برگزار شد، - میرزابیگی گفت: 150 پرستار در دوران کرونا به شهادت رسیدند و اقدامات ما در پیگیری تحقق حقوق و ایجاد عوامل انگیزشی برای پرستاران و سایر مدافعین سلامت بوده و فوق العاده خاص و سختی کار پرستاران که مباحث آن در تامین اجتماعی هم محل بحث است در دست پیگیری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد میرزابیگی رییس سازمان نظام پرستاری در نشست خبری وزارت بهداشت به مناسبت روز پرستار که امروز دوشنبه پانزدهم آذر ماه سال جاری برگزار شد، اظهار کرد: 150 پرستار در دوران کرونا به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: تا رسیدن به استاندارد تعداد پرستار در نظام سلامت همچنان فاصله داریم و پروژه جذب و استخدام پرستاران دررکشور همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان نظام پرستاری خاطرنشان کرد: اگر دست از مقایسه برداریم و اینجور چیز ها دردی دوا نمی کند و باید طوری پیش برویم که یک پرستار خوب مثل پزشک، پیرا پزشک و .

به حق خود برسد.

میرزابیگی یادآور شد: اقدامات ما در پیگیری تحقق حقوق و ایجاد عوامل انگیزشی برای پرستاران و سایر مدافعین سلامت بوده است و فوق العاده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوق العاده خاص و سختی کار پرستاران در دست پیگیری است

فوق العاده خاص و سختی کار پرستاران در دست پیگیری است