مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-06فرهنگي

آبله مرغان و پس گردن هایی که محمد احصایی را ساخت


محمد احصایی که شب گذشته در کارگاه «یک قرن هنرهای تجسمی ایران» حضور داشت، ضمن اشاره به این نکته که کشف امکانات تصویری خط باعث پیشرفت ما در آن شده است، - تصویری از محمد احصایی در کارگاه یک قرن هنرهای تجسمی ایران محمد احصایی که شب گذشته در کارگاه یک قرن هنرهای تجسمی ایران حضور داشت، ضمن اشاره به این نکته که کشف امکانات تصویری خط باعث پیشرفت ما در آن شده است، اظهار کرد: خود من همیشه می گویم که در خوشنویسی یک ارتودکس هستم و بسیار به سنت ها اهمیت می دهم.

من یک ادامه دهنده سنت خطاطی هستم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار بخش تجسمی ایسنا، جمعیت انبوهی از دانشجویان هنر با شوقی در چشمانشان منتظر ورود استادی بودند که بیش از نیم قرن در حوزه هنرهای تجسمی کار کرده است.

با ورود محمد احصایی به سالن، دانشجویان به احترام وی از جای بلند شدند و کیانوش معتقدی که مدیریت برنامه را برعهده داشت، گفت: گفت وگوی ما پیرامون جایگاه استاد احصایی در هنرهای تجسمی است که بر کسی پوشیده نیست.

موسسه هنر فردا در طول چند وقت اخیر پروژه ای را با عنوان بررسی یکصد سال هنرهای تجسمی ایران آغاز کرده است و در این یک قرن تلاش می شود تا جریان های مختلف هنری و هنرمندان مورد بررسی قرار بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبله مرغان و پس گردن هایی که محمد احصایی را ساخت

آبله مرغان و پس گردن هایی که محمد احصایی را ساخت