ویلای لواسان وثیقه تبلیغات محیطی سرخابی هامجادله تبلیغات محیطی با قرارداد باشگاه استقلال و متعاقبا پرسپولیس به اتمام خواهد رسید. - جی پلاس، این توافق در روز پیش از دربی و سپس صبح پس از آن با دادن تضامین لازم از سوی تیم استقلال به سرانجام رسید و گفته می شود کارگزار تبلیغاتی استقلال نیز در 24 ساعت گذشته مبلغ 6 میلیارد تومان به حساب سازمان لیگ بابت سهم این نهاد از برگزاری مسابقات را پرداخت کرده تا در اینباره به قول خود نیز عمل کرده باشد. ورزش سه نوشت؛ این کارگزاری تبلیغات قرارداد منعقد شده با پرسپولیس را نیز شامل می شود و بیش از سی مسابقه خانگی در ورزشگاه آزادی (با احتساب مسابقات جام حذفی) را در برخواهد گرفت. تا به امروز هشت هفته از مسابقات لیگ پشت سر گذاشته شده و دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر یک چهار بازی خانگی انجام داده اند که از این جمع دو بازی در سبد تبلیغاتی کارگزار استقلال قرار گرفته است. نکته مهم در اینباره ورود وزارت ورزش به این بحث به عنوان موافق و قانع کردن فدراسیون برای همکاری با باشگاه استقلال بود و حالا باشگاه پرسپولیس نیز از این فرصت استفاده کرده و بعد از آنچه که در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان اتفاق افتاد، حالا به صورت تصادفی پس از عقد قرارداد با کارگزار تبلیغات محیطی دور زمین را با همکاری شرکت کارگزاری و کارگزاری که پشت ماجرای تبلیغات محیطی استقلا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |