مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-06اجتماعي

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با اشاره به لغزندگی محورهای مواصلاتی این استان به علت بارش برف، تاکید کرد: رانندگان با احتیاط کامل رانندگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ مرتضی چغلوند امروز دوشنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به اعلام هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در محورهای لرستان، بر لزوم به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی در هنگام تردد در این محورها تاکید کرد.

وی بیان داشت: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از صبح امروز بارش برف و باران در استان شروع و شاهد نزولات آسمانی و کاهش محسوس دما در همه محورهای مواصلاتی استان هستیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان افزود: به رانندگانی که قصد سفر دارند، توصیه می شود زنجیر چرخ و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند و حتی الامکان از سفرهای غیر ضرور خودداری کنند.

سرهنگ چغلوند با اشاره به توصیه های مکرر پلیس در این رابطه گفت: رانندگان از سالم بودن بخاری خودرو، برف پاکن ها، سیستم روشنایی و چراغ های مه شکن مطمئن شوند و عازم سفر شوند.

وی عنوان کرد: سرعت مطمئنه سرعتی است که راننده با در نظر گرفتن شرایط خودرو و جاده طوری رانندگی می کند که بیشترین تسلط را بر خودرو داشته باشد و در صورت وقوع حوادث ناگهانی بدون کم ترین خسارت خودرو را مهار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان

لغزندگی محورهای مواصلاتی لرستان