مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:402021-12-06اقتصادي

بدهی 110 میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی


شهرداری 110 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد که سعی می کنیم از محل تهاتر بدهی شهرداری را تسویه کنیم.

- ایسنا/اردبیل شهردار اردبیل گفت: شهرداری 110 میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهی دارد که سعی می کنیم از محل تهاتر بدهی شهرداری را تسویه کنیم.

محمود صفری در جلسه مطالبه گران بازار و اصناف اردبیل اظهار کرد: 97 سال از تاسیس شهرداری اردبیل می گذرد و ما پله به پله در مسیر توسعه شهر و کسب درآمد پایدار حرکت کردیم و بر این باوریم از ظرفیت ماده 77 باید برای کسب درآمد شهرداری استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: صاحبان برخی از املاک و مجموعه های خدماتی در پرداخت عوارض شهرداری قصور کرده اند که از همین روی تالار ورودی شهر را که 7 میلیارد تومان بدهی به شهرداری داشته پلمپ کردیم تا هرچه سریعتر این بدهی ها وصول شود.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در 15 سال اخیر کمتر تدبیری در مورد مدیریت پسماند و زباله انجام شده است، گفت: ما اگر بتوانیم هزار تن زباله شهر را به کمپوست و یا کود و برق تبدیل کنیم در آن صورت یکی از منابع پایدار درآمدی شهر همین زباله ها خواهد بود.

صفری از سرمایه گذاری 300 میلیارد تومانی برای پروژه مدیریت پسماند اردبیل با همکاری قرارگاه خاتم الانبیا خبر داد و افزود: با بازدیدی که از پروژه فرآوری پسماند تبریز داشتیم مصمم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی 110 میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی

بدهی 110 میلیارد تومانی شهرداری به تامین اجتماعی