مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-06فرهنگي

پرواز یک پروانه/ حکایت نخستین شهیده مدافع سلامت در استان فارس


میثم محمدی، نویسنده شیرازی است که از سال 1383 فعالیت خود را در عرصه نویسندگی آغاز کرد؛ جدیدترین اثر او به نام پروانگی در وصف زندگی شهیده مریم رحیمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، میثم محمدی نویسنده شیرازی که از سال 1383 فعالیت خود را و غیره منتشر کرد که در بردارنده جوایزی از جشنواره های استانی و کشوری است.

از جمله این آثار می توان به  مرواریدها و تبعیدی، آبی چون خلیج فارس، شیر بازی دراز، غواص کوچولو، اینجا رودخانه ای جاری است و چندین کتاب دیگر اشاره کرد.

جدیدترین اثر محمدی به نام پروانگی در وصف زندگی شهیده مریم رحیمی، ایثارگر حوزه درمان شهر شیراز است که به عنوان نخستین شهید مدافع سلامت استان در این راه معرفی شد.

ثبت رشادت های شهدای مدافع سلامت، تکلیف بود میثم محمدی در باب کتاب پروانگی به خبرنگار فارس در شیراز می گوید: این اثر روایت زندگی شهیده مریم رحیمی است که در نسبت به اثر داشتند و این مایه افتخار است; همراهی پدر و مادر، همسر و خواهر شهید در این مسیر ستودنی است و با لطف این عزیزان توانستیم اثری ماندگار از زندگی این شهید بزرگوار در جامعه به یادگار بگذاریم.

نویسنده جوان با عرض ارادت به مقام والا و ایثارگر شهیده رحیمی ادامه داد: در طول اپیدمی کرونا شهدایی را تقدیم میهن کردیم اما ویژگی بارز شهیده رحیمی، وضعیت خاص جسمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرواز یک پروانه/ حکایت نخستین شهیده مدافع سلامت در استان فارس

پرواز یک پروانه/ حکایت نخستین شهیده مدافع سلامت در استان فارس