مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 10:552021-12-06اقتصادي

برگزاری نشست استاندار مرکزی با وزیر نفت پیرامون آلودگی هوای اراک


امیر هادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: به دنبال آلودگی هوای اراک و تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شازند که افزایش آلایندگی را به دنبال داشته، فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی روز گذشته سه مکاتبه با وزرای نفت و نیرو انجام داد.

وی تصریح کرد: در این مکاتبات موضوع گازسوز کردن نیروگاه، حذف سوخت مازوت و تغییر فیلتراسیون نیروگاه مورد تاکید قرار گرفت.

فرماندار اراک با بیان اینکه امشب نیز استاندار مرکزی نشستی را با حضور وزیر نفت به منظور حل مشکل آلودگی هوا و تعیین نوع سوخت نیروگاه خواهد داشت، بیان کرد: در این نشست راهکارهای تامین سوخت گاز نیروگاه و حذف مازوت مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

هادی گفت: با توجه به اینکه فصل سرما پدیده وارونگی دما اتفاق می افتد و آلودگی چند برابر افزایش می یابد، از مردم نیز خواهش داریم از ترددهای بی مورد با خودروهای تک سرنشین خودداری کنند چراکه بخشی از آلودگی هوا ناشی از سوخت خودروها است.

به دلیل نبود گاز ناچار به مصرف سوخت مازوت هستیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس شهر اراک از ابتدای سال جاری تاکنون 121 روز آلاینده را پشت سر گذاشته که طی هفته های اخیر مصرف سوخت مازوت در نیروگاه شازند بر شدت این آلودگی ها افزوده است، تداوم مصرف سوخت مازوت در نیروگاه در حالی است مدیرعامل این نیروگاه می گوید: به دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست استاندار مرکزی با وزیر نفت پیرامون آلودگی هوای اراک

برگزاری نشست استاندار مرکزی با وزیر نفت پیرامون آلودگی هوای اراک