مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-06سياسي

کلانشهر کرمانشاه 4 ماه بدون شهردار است/ چرا هیات حل اختلاف برخورد نمی کند


عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از مسئولین مربوطه در بحث رسیدگی به تخلفات برخی اعضای شورا گفت: در حال حاضر کلانشهر کرمانشاه چهار ماه است بدون شهردار مانده و برخی اعضا در جلسات انتخاب شهردار حضور پیدا نمی کنند و متاسفانه هیات حل اختلاف در این زمینه برخوردی ندارد.

- کلانشهر کرمانشاه 4 ماه بدون "شهردار" است/ چرا هیات حل اختلاف برخورد نمی کند ایسنا/کرمانشاه عضو شورای شهر کرمانشاه با انتقاد از مسئولین مربوطه در بحث رسیدگی به تخلفات برخی اعضای شورا گفت: در حال حاضر کلانشهر کرمانشاه چهار ماه است بدون شهردار مانده و برخی اعضا در جلسات انتخاب شهردار حضور پیدا نمی کنند و متاسفانه هیات حل اختلاف در این زمینه برخوردی ندارد.

سیداحسان احسانی در گفت و گو با ایسنا، با انتقاد از عدم حضور برخی اعضا در جلسات انتخاب شهردار گفت: تاکنون پنج جلسه در این زمینه داشته ایم که متاسفانه به دلیل حضور برخی اعضا جلسات به حد نصاب نرسیده و نتوانستیم شهردار کرمانشاه را انتخاب کنیم.

وی افزود: پنج تن از اعضای شورا یعنی آقایان پوریا فخری، کامران ملکی، احسان حیدریان، سالار احمدزاده و سید حجت الله موسوی اجاق در این جلسات حضور نیافته و متاسفانه غیبت آنها موجب شده کلانشهر کرمانشاه همچنان بدون شهردار بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانشهر کرمانشاه 4 ماه بدون شهردار است/ چرا هیات حل اختلاف برخورد نمی کند

کلانشهر کرمانشاه 4 ماه بدون شهردار است/ چرا هیات حل اختلاف برخورد نمی کند