گروه زر بعنوان یک هلدینگ پیشرو و آینده نگر، به دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه ای داردبه گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی ، دکترعلیرضا ارجمند، مدیر شرکت زرنگار پخش پایتخت و رییس کل سازمان فروش گروه زر به همراه نظری، رییس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی یکتانت، دکترعلیرضا ارجمند، مدیر شرکت زرنگار پخش پایتخت و رییس کل سازمان فروش گروه زر به همراه نظری، رییس کمیسیون نوآوری و اقتصاد دیجیتال کانون مشاورین مهندسی و مدیریت ایران، و نیز با حضور مهسا چکنی مسئول دیجیتال مارکتینگ هلدینگ زر در راستای آشنایی کارآفرینان با اقتصاد دیجیتال، ظهر روز چهارشنبه، 10 آذر 1400 به بازدید از یکتانت ، با اشاره به آغاز به کار این شرکت در سال 95 به توصیف کلی فعالیت های این شرکت، خدمات ارائه شده توسط آن و فعالیت شرکت های زیرمجموعه یکتانت پرداخت و اظهار داشت: یکتانت هم اکنون به حدود 110 میلیون کاربر دسترسی داشته و تبلیغات مشتریان خود را بیش از 25 میلیارد بار در 1100 سایت معتبر فارسی زبان نمایش داده و با حدود 20 هزار برند در زمینه تبلیغات آنلاین همکاری داشته است. به طور میانگین، روزانه بیش از 600 برند از پلتفرم یکتانت برای اجرای کمپین های دیجیتال خود بهره مند می شوند. . خرمی در ادامهٔ سخنان خود با تاکید بر رشد دیجیتال مارکتینگ در دنیا به ارائه آمارهایی در خصوص نفوذ این حوزه در جامعه پرداخت و گفت: برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |