مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 11:552021-12-06فرهنگي

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند


هیات داوران سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان این دوره از جشنواره را در بخش های مختلف معرفی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در آیین اختتامیه سی وسومین جشنواره تئاتر استان خوزستان که یکشنبه شب 14 آذرماه در تالار آفتاب اهواز برگزار شد هیات داوران شامل اصغر همت،علی ایزدی و محمودرضا رحیمی از بین نمایش های راه یافته به این دوره از جشنواره در بخش های مختلف آراء خود را اعلام کردند.

هیات داوران در بخش طراحی پوستر و بروشور لوح تقدیر و جایزه نقدی را به محمدرضا خردمند برای طراحی پوستر نمایش فوبیا از شهرستان دزفول اعطا کرد، همچنین دیپلم افتخار و تندیس جشنواره در بخش گریم به میلاد حسینی گریمور نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزار و چند مرغ ار سیمرغ از اهواز تعلق گرفت.

هیات داوران با 2 انتخاب در بخش طراحی نور از ایمان نخلستانی در نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزارو چند مرغ از سیمرغ از شهرستان اهواز با اعطای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی تقدیر کرد همچنین به کاظم قلی زاده در نمایش قرنطینه شیشه ای از شهرستان دزفول لوح و جایزه نقدی اهدا شد.

در بخش موسیقی جشنواره تئاتر لوح تقدیر و جایزه نقدی به ترتیب به گروه موسیقی نمایش مرثیه ای بر قتل ژولیوس سزارو چند مرغ از سیمرغ از اهواز و نمایش باد سرخ وزیدن گرفت از شهرستان رامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند

برگزیدگان سی وسومین جشنواره تئاتر خوزستان معرفی شدند