مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-06سياسي

تشدید مراقبت های مرزی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد


با شروع سویه جدید کرونا در تعدادی از کشورها، تشدید مراقبتهای مرزی باید بیش از پیش در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی فرماندار ماکو گفت: با شروع سویه جدید کرونا در تعدادی از کشورها، تشدید مراقبتهای مرزی باید بیش از پیش در دستور کار دستگاه های متولی قرار گیرد.

علی محمدی ایروانلو امروز 15 آذرماه در پنجاه و چهارمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و مبارزه با کووید 19 ماکو که در محل فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی، اُمیکرون به عنوان سویه نگران کننده بیماری کرونا طبقه بندی شده و این باور وجود دارد جهشی که این بار در ویروس کرونا رخ داده موجب شده تا انتقال آن بسیار سریع تر از نسخه های قبلی باشد، اظهار کرد : با توجه به مرزی بودن شهرستان ماکو و همچنین فعالیت شبانه روزی گمرک بازرگان ، لازم است تشدید مراقبت های مرزی بیش از پیش در دستور کار دستگاههای متولی قرار بگیرد .

فرماندار ماکو با تاکید بر لزوم اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در خصوص تشدید مراقبتهای مرزی افزود : قرنطینه موقت و انجام تست کرونا در سه نوبت از مسافرین ورودی به کشور از مبداء کشور های درگیر اُمیکرون از جمله مصوبات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا است که وظایف هر یک از دستگاه های مستقر در مرز به تفصیل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید مراقبت های مرزی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد

تشدید مراقبت های مرزی بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد