مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06اقتصادي

جایگزینی روش های نوین و کد QR با صندوق های صدقه سنتی در ایلام


مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از جایگزین شدن روش های نوین در پرداخت صدقه بجای روش های سنتی با بکارگیری کد نرم افزاری QR خبر داد و گفت: با بگارگیری این روش به مرور روش های الکترونیکی جایگزین پرداخت کمک ها به روش سنتی خواهد شد.

- ایسنا/ایلام مدیر کل کمیته امداد استان ایلام از جایگزین شدن روش های نوین در پرداخت صدقه بجای روش های سنتی با بکارگیری کد نرم افزاری QR خبر داد و گفت: با بگارگیری این روش به مرور روش های الکترونیکی جایگزین پرداخت کمک ها به روش سنتی خواهد شد.

رضا طاهری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کد QR به جهت سهولت در پرداخت، حذف پول فیزیکی، اطمینان از واریز به حساب امداد و تسریع در ارائه خدمت به نیازمندان جایگزین مناسبی برای صندوق های صدقات خانگی است.

طاهری با عنوان اینکه شرایط و ابزارهای لازم برای استفاده از این کد در پرداخت صدقه در استان ایلام آغاز شده است، گفت: برنامه ریزی لازم صورت گرفته که 57 هزار مشترک صندوق های صدقات خانگی موجود را با روش های نوین جایگزین کنیم.

این مسئول با عنوان اینکه یکی از دلایل این اقدام جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول های کاغذی و سهولت در پرداخت صدقات و دریافت کمک های مردمی انجام شده، افزود: در این راستا خیرین می توانند مبلغ مورد نظر خود را با اسکن کد QR به حساب کمیته امداد واریز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگزینی روش های نوین و کد QR با صندوق های صدقه سنتی در ایلام

جایگزینی روش های نوین و کد QR با صندوق های صدقه سنتی در ایلام