مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:052021-12-06اجتماعي

530 معلول در مراکز شبانه روزی گرگان نگهداری می شوند


در حال حاضر 14 مرکز شبانه روزی برای معلولان در گرگان وجود دارد که حدود 530 نفر در آنجا پذیرش شده اند.

- ، محمد شایسته بعدازظهر دوشنبه در نشستی با دادستان گرگان، اظهار کرد: یکی از چالش های اساسی ما در شهرستان رها کردن سالمندان، بیماران اعصاب و روان و کودکان در بیمارستان ها است.

مدیر بهزیستی گرگان افزود: اکثر این افراد دارای خانواده هستند، اما متاسفانه این موضوع تبدیل به یک آسیب شده و نیاز به برخورد قضایی دارد.

شایسته ادامه داد: بیشترین دلیل رهاسازی فقر و عدم آگاهی است و در این زمینه تلاش کرده ایم تا با ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنها برنامه های خوبی را با همکاری فنی و حرفه ای انجام دهیم.

وی گفت: با توجه به حجم مشکلات و خدمات در حوزه بهزیستی انتظار داریم تا دستگاه قضایی همکاری و همراهی بیشتری را با ما داشته باشد، البته تاکنون دستگاه قضایی توانسته همکاری خوبی را با توجه به حجم زیاد مراجعه کننده با ما داشته باشد.

مدیر بهزیستی گرگان با اشاره به اینکه 10 درصد جمعیت شهرستان تحت پوشش بهزیستی هستند، افزود: گرگان دارای 11 هزار و 400 معلول است که 28 مرکز روزانه و شبانه روزی برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 14 مرکز شبانه روزی برای معلولان در گرگان وجود دارد که نزدیک به 530 نفر در آنجا پذیرش شده اند، ادامه داد: دولت هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

530 معلول در مراکز شبانه روزی گرگان نگهداری می شوند

530 معلول در مراکز شبانه روزی گرگان نگهداری می شوند