مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:252021-12-06بين الملل

مسکو روابط روسیه و آمریکا را در آستانه گفت وگوی پوتین-بایدن «اسفناک» توصیف کرد


در حالی که در میانه تشدید تنش ها بین مسکو و غرب بر سر اوکراین، قرار است سران دو کشور روسیه و آمریکا با یکدیگر به صورت تماس ویدئویی گفت وگو کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کرملین امروز (دوشنبه) در آستانه تماس ویدیویی بین ولادیمیر پوتین رییس جمهور همتای روس خود تماس ویدیویی خواهد داشت.

در این بیانیه آمده است که دو طرف قصد دارند نگرانی های واشنگتن در خصوص انباشت نیروی نظامی روسیه در مرز اوکراین را در کنار سایر موضوعات مورد بحث قرار دهند.

کاخ سفید توضیح داد: سران دو کشور در مورد طیف وسیعی از موضوعات در روابط ایالات متحده و روسیه از جمله ثبات استراتژیک، فضای سایبری و مسائل منطقه ای صحبت خواهند کرد.

بایدن به نگرانی های ایالات متحده در مورد فعالیت های نظامی روسیه در مرز با اوکراین اشاره و بر حمایت ایالات متحده از حاکمیت و تمامیت ارضی اوکراین تاکید خواهد کرد .

کشورهای غربی به رهبری آمریکا مدتی است که با اظهار نظرهای غیرمستقیم از طریق گزارش های منابع بی نام در رسانه ها، روسیه را به طراحی حمله علیه اوکراین متهم کرده اند.

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست روز جمعه در گزارشی مدعی شد روسیه در نظر دارد تا اوایل سال آینده میلادی به اوکراین حمله نظامی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو روابط روسیه و آمریکا را در آستانه گفت وگوی پوتین-بایدن «اسفناک» توصیف کرد

مسکو روابط روسیه و آمریکا را در آستانه گفت وگوی پوتین-بایدن «اسفناک» توصیف کرد