مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 12:552021-12-06اقتصادي

اختصاص 15 میلیارد تومان برای صندوق پژوهش و فناوری اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: 15 میلیارد تومان خط اعتباری برای صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی اختصاص یافت که این مبلغ در اختیار شرکت های دانش بنیان قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب ابراهیم پور بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در محل نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار استان اردبیل اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان اردبیل با مشارکت 4 شرکت دانش بنیان 2 دانشگاه و پارک علم و فناوری شروع به کار کرده و در کنار آن تفاهم نامه ای برای ایجاد شبکه فن بازار استان اردبیل با مشارکت استانداری اردبیل، پارک علم و فناوری اردبیل و پارک پردیس تهران انجام گرفته است.

وی افزود: در هفته جاری قرارداد کارگزار انتخاب شده برای پیشبرد فن بازار استان اردبیل امضا خواهد شد که فرصت خوبی برای فناوران استان اردبیلی است تا بتوانند فعالیت های خود و محصولاتشان را در شبکه فناوران کشور و خارج از کشور نیز ارائه کنند.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به سایر اقدامات انجام گرفته در طول ماه های گذشته عنوان کرد: شروع فعالیت ساختمانی پارک علم و فناوری یکی دیگر از اقدامات بوده که در این راستا ساخت 2 ساختمان را در دستور کار قرار دادیم که یکی از آن ها ساختمان مرکز رشد و پارک علم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 میلیارد تومان برای صندوق پژوهش و فناوری اردبیل

اختصاص 15 میلیارد تومان برای صندوق پژوهش و فناوری اردبیل