مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:002021-12-06اقتصادي

آسیب صنعت خودرو از تولید با قطعات بی کیفیت


انجمن ملی کیفیت ایران با رونمایی از طرح تحول کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو سعی کرده است با نگاه متفاوت از رویکردهای فعلی (افزایش تیراژ)، - انجمن ملی کیفیت ایران با رونمایی از طرح تحول کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو سعی کرده است با نگاه متفاوت از رویکردهای فعلی (افزایش تیراژ)، بهبود کیفیت زنجیره تامین صنعت خودرو را با تمرکز بر ارتقا کیفیت محصولات قطعه سازان هدف قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز(دوشنبه)، اعضای هیات مدیره انجمن مدیریت کیفیت ایران ضمن رونمایی از طرح تحول کیفیت در زنجیره تامین صنعت خودرو، به بیان توضیحاتی پیرامون این طرح پرداختند.

علاوه بر مشکلاتی همچون مکانیسم قیمت گذاری خودرو، فشار تحریم ها، خارج شدن شرکای خارجی از قراردادها و بروز مشکلات تامین قطعات و.

که بر کسی پوشیده نیست، در راس مشکلات صنعت خودروسازی کشور، نارضایتی عمومی از کیفیت و ضعف خدمات پس از فروش قرار دارد.

این در حالیست که خودروسازان کشور طی سال های اخیر بر موضوع افزایش تیراژ تولید و حفظ آن، بیش از موضوع کیفیت توجه داشته اند و از بحث کیفیت غافل مانده اند؛ تا جاییکه فرشید شکرخدایی- نایب رییس انجمن مدیریت کیفیت ایران- در این رابطه معتقد است که طی سال های اخیر صنعت خودرو کشور، بالا نگه داشتن آمار تولید را بر حفظ و ارتقا کیفیت مقدم دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب صنعت خودرو از تولید با قطعات بی کیفیت

آسیب صنعت خودرو از تولید با قطعات بی کیفیت