مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:052021-12-06سياسي

موضوع پیشگیری از وقوع جرم را به باور مدیران تبدیل می کنیم


ما به جد پیگیری موضوع پیشگیری از وقوع جرم هستیم و پیگیری را به حدی ادامه می دهیم که این امر به باور مدیران بدل شود.

- قزوین- معاون دادستان قزوین گفت: ما به جد پیگیری موضوع پیشگیری از وقوع جرم هستیم و پیگیری را به حدی ادامه می دهیم که این امر به باور مدیران بدل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علی فولیان در سومین نشست کارگروه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قزوین که ظهر دوشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی دادگستری قزوین برگزار شد با اشاره به وظیفه قانونی قوه قضاییه در خصوص پیشگیری از وقوع جرم اظهار کرد: علاوه بر قوه قضاییه کلیه دستگاه ها برای کاهش آسیب ها باید پای کار پیشگیری از وقوع جرم باشند.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: پس از وقوع یک جرم بنا بر قانون با مجرمین برخورد می کنیم و قانون را به دقت اعمال می نماییم ولی نباید فراموش کرد که وقوع جرم ریشه در مسائل اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد.

فولیان تاکید کرد: برای پیشگیری از وقوع جرم نیازمند اقدام بهنگام مدیران و دستگاه های متولی هستیم چرا که در غیر این صورت جرایم زیادی به وقوع می پیوندد و در ادامه شاهد ازدیاد پرونده های قضایی در دستگاه قضا هستیم و نمونه این موضوع هم پرونده های بی شمار تغییر کاربری اراضی و ساخت و سازهای غیر مجاز است، اگر به این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع پیشگیری از وقوع جرم را به باور مدیران تبدیل می کنیم

موضوع پیشگیری از وقوع جرم را به باور مدیران تبدیل می کنیم