مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 13:452021-12-06اقتصادي

ممنوعیت استفاده از بخاری های چکه ای در مدارس


سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور بهره برداری مطلوب از فضاها و تأسیسات گرمایشی مدارس در فصل سرد سال، نکاتی ایمنی را براساس دستورالعمل مدیریت نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی تهیه و ضمن ارسال برای ابلاغ به مدیران مدارس، در اطلاعیه ای منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، همزمان با فرآیند حضوری شدن مدارس و بر اساس نظام نامه های فنی و اجرایی، آخرین بروز رسانی مقررات مبحث ملی ساختمان و دستورالعمل مدیریت، نگهداری و تعمیرات فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی ، نکات، توصیه ها و موارد پیشگیرانه در بهره برداری مطلوب از فضا، ساختمان مدارس و تجهیزات گرمایشی را ابلاغ کرد.

بر اساس این خبر، مدیران مدارس موظفند ضمن دقت کافی به موارد مندرج در این اطلاعیه، جهت بالا بردن ضریب ایمنی مدارس و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری و همچنین تأمین آسایش حرارتی در مدارس، قبل از راه اندازی سیستم های تأسیساتی و گرمایشی به دستورالعمل ذیل با حساسیت بسیار عمل کنند.

پکیج گرمایشی دیواری و زمینی: سرویس توسط کارشناسان خدمات پس از فروش شرکت سازنده انجام شود.

کنترل شیلنگ ارتباطی گاز از محل شیر قطع و وصل قبل از پکیج تا ورودی به آن کنترل مسیر دودکش و کلاهک دودکش بازدید از دریچه تامین هوای تازه کنترل دودکش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت استفاده از بخاری های چکه ای در مدارس

ممنوعیت استفاده از بخاری های چکه ای در مدارس