مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 16:052021-12-06سياسي

گره اصلی ابر چالش آب در نظام حکمرانی است


رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری گفت: گره اصلی در موضوع ابرچالش آب در کشور، در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری و در یک کلام نظام حکمرانی آب است وگرنه راهکارها تقریباْ مشخص است - ، در ادامه سلسله نشست های مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در زمینه بررسی زمینه ها و راهکارهای احیای حوضه آبریز زاینده رود، نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری در محل این مرکز برگزار شد.

محمدصادق خیاطیان در این نشست به تشریح فعالیت های مرکز پس از مأموریت ویژه رییس جمهور در خصوص انجام مطالعات علمی احیای حوضه زاینده رود پرداخت و به اهمیت بالای نقش و جایگاه مسئولان محلی از جمله نمایندگان مجلس در هرگونه سیاستگذاری در زمینه مدیریت آب در منطقه مورد نظر، تأکید کرد.

رییس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در ادامه گفت: تلاش ما این است که با رویکردی کارشناسی و تخصص گرایانه از نظرات تمامی صاحبنظران و کارشناسان در زمینه موضوع آب زاینده رود بهره مند شویم.

وی، تک بعدی تلقی کردن موضوع احیای حوضه آبریز زاینده رود را خطایی راهبردی دانست و تأکید کرد که علاوه بر رویکرد علمی و کارشناسی، حتما باید سایر جنبه های مرتبط با موضوع از جمله مسائل اقتصادی و نکات مرتبط با معیشت مردم در منطقه در نظام تصمیم سازی لحاظ گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره اصلی ابر چالش آب در نظام حکمرانی است

گره اصلی ابر چالش آب در نظام حکمرانی است