مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 17:002021-12-06ورزشي

یکه تازی نماینده هندبال فارس در لیگ برتر مردان ایران


شیراز _ مصاف تیم های قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور، با برتری تیم شهیدشاملی کازرون به پایان رسید.

- یعقوب پیری مدیرعامل باشگاه شهیدشاملی کازرون در گفتگو با در خصوص این مسابقه بیان کرد: در این مسابقه که به صورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش شد، سربازان نیروی زمینی ارتش از همان ابتدا فاصله گل های خود را با نارنجی پوشان مس افزایش دادند و در پایان سی دقیقه نیمه نخست، با برد 17 بر 13 به رختکن رفتند.

وی افزود: در شروع نیمه دوم شاگردان محمدرضا رجبی در تیم شهیدشاملی روند برتری خود را افزایش دادند تا در پایان با 9 گل اختلاف و با نتیجه 34 بر 25 نارنجی پوشان مس را که نایب قهرمان دوره گذشته مسابقات بودند را از پیش رو بردارند.

به گفته رییس هیأت هندبال استان، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با این برد، همچنان بدون باخت با هفت پیروزی پیاپی در صدر جدول لیگ برتر هندبال مردان ایران جایگاه خود را تثبیت کرده است.

غلامشاهی افزود: نماینده استان فارس در این مرحله، سه مسابقه انجام می دهد که بازی های بعدی این تیم روزهای چهارشنبه و جمعه آینده مقابل تیم های نفت و گاز گچساران و زغال سنگ طبس خواهد بود.

رییس هیأت هندبال فارس در پایان از شاملی مالک و پیری مدیرعامل باشگاه شهید شاملی کازرون بابت تلاش بسیار و کسب موفقیت در ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکه تازی نماینده هندبال فارس در لیگ برتر مردان ایران

یکه تازی نماینده هندبال فارس در لیگ برتر مردان ایران