مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-06بين الملل

کنفرانس فراگیر گروه های فلسطینی در الجزائر برگزار می شود


رییس جمهور الجزائر با بیان اینکه در اجلاس آتی سران عرب در این کشور، مواضع عربی در خصوص مساله فلسطین به طور جدی بررسی می شود، گفت که قبل از این اجلاس کنفرانس جامع گروه های فلسطینی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان در دیدار با عبدالمجید تبون رییس جمهور الجزائر تاکید کرد که مساله فلسطین با چالش های بی سابقه ای روبه روست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمیادین، محمود عباس که امروز دوشنبه در مقر ریاست جمهوری الجزائر در پایتخت این کشور با تبون دیدار کرد، او را در جریان تجاوزات رژیم اشغالگر صهیونیستی و تازه ترین تحولات سیاسی قرار داد.

عباس تصریح کرد: آرمان فلسطین با توجه به ناسازگاری کابینه اسراییل و  اعتقاد نداشتن نخست وزیر آن  به راه حل تشکیل دو کشور و تلاش های وی برای گسترش شهرک سازی و تداوم اشغالگری، فشار اقتصادی و سرقت سرزمین های فلسطینی و منابع طبیعی و مالی آن، مساله فلسطین را با  چالش های بی سابقه ای مواجه کرده است.

رییس تشکیلات خودگردان با بیان اینکه در آینده نزدیک گزینه ها و تصمیم های خود را در قبال تداوم سیاست های تروریستی اسراییل به کار خواهد گرفت، گفت: ما می دانیم چه می گوییم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس فراگیر گروه های فلسطینی در الجزائر برگزار می شود

کنفرانس فراگیر گروه های فلسطینی در الجزائر برگزار می شود