مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:352021-12-07ورزشي

تیم سابر متکی به فرد نیست/ اعزام 4 شمشیرباز به جام جهانی گرجستان


سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: تیم سابر هیچ موقع متکی به فرد نبوده است اما با این حال جای خالی مجتبی عابدینی در تیم احساس می شود و نبودنش سخت است.

- سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر گفت: تیم سابر هیچ موقع متکی به فرد نبوده است اما با این حال جای خالی مجتبی عابدینی در تیم احساس می شود و نبودنش سخت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین قربانی درباره علت غیبت خود در جلسه فدراسیون شمشیربازی با کادر سرپرستی بازی های آسیایی بیان کرد: مقداری علائم سرماخوردگی داشتم از این رو ترجیح دادم برای رعایت پروتکل ها در جلسه شرکت نکنم.

قربانی در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان قول مدالی که فدراسیون به کادر سرپرستی بازی ها داده ، قرار دارد و مدال تیم سابر در بازی های آسیایی چه رنگی است؟ تصریح کرد: بله در جریان هستم اما نمی توان رنگ مدال را از الان مشخص کرد.

به نظرم سابر ویترین شمشیربازی ایران است و با توجه به نتایجی که گرفته و مدال آوری که در بازی ها داشته است، توقع زیادی از آن وجود دارد.

البته توقعات باید به جا و منطقی باشد و حمایت ها مانند قبل ادامه داشته باشد تا بتوانیم وعده ای که دادیم را تحقق ببخشیم.

او در مورد اینکه با رفتن فخری از سرمربیگری تیم ملی تغییری در برنامه های تیم سابر به وجود آمده یا همان برنامه های قبلی ادامه خواهد داشت، گفت: هیچ تغییری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم سابر متکی به فرد نیست/ اعزام 4 شمشیرباز به جام جهانی گرجستان

تیم سابر متکی به فرد نیست/ اعزام 4 شمشیرباز به جام جهانی گرجستان