مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-07سياسي

کرمانشاه برای فعالیت متکدیان ناامن می شود


فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه متکدیان در کرمانشاه جمع آوری و ساماندهی می شوند، گفت: کرمانشاه برای فعالیت متکدیان ناامن می شود.

- فضل الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تجمع متکدیان در محدوده پل ولایت تا سه راهی فرهنگیان کرمانشاه در عصرها و شب ها، گفت: هماهنگ کرده ایم تا اداره اجراییات شهرداری با همکاری کمیته امداد و بهزیستی نسبت به جمع آوری و غربالگری متکدیان شهر کرمانشاه در این محدوده که گاها دیده شده بومی کرمانشاه هم نیستند، اقدام کنند.

رنجبر با بیان اینکه کرمانشاه برای فعالیت متکدیان ناامن می شود، ادامه داد: مقرر شده از آن دسته از متکدیانی که بعد از جمع آوری و غربالگری مشخص شود تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد و بهزیستی هستند، تعهد گرفته شود که دیگر به تکدی گری در سطح شهر اقدام نکنند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین قرار شده افرادی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نیستند و اقدام به تکدی گری در این مسیر می کنند نیز در صورت نیاز تحت پوشش این دو نهاد حمایتی بروند.

وی با بیان اینکه وجود متکدیان برازنده کلانشهر کرمانشاه نیست، گفت: طبق قانون شهرداری ها موظف به جمع آوری متکدیان سطح شهر هستند.

تاکنون نیز چندین مورد برخورد با متکدیان انجام شده که خواستار تداوم برخوردها از سوی اجراییات شهرداری هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمانشاه برای فعالیت متکدیان ناامن می شود

کرمانشاه برای فعالیت متکدیان ناامن می شود