مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 05:402021-12-07فرهنگي

موازین بررسی آثار عمدتا ماهیت کیفی دارند


یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در راستای اعتراضات برخی نویسندگان به روند مجوزدهی وزارت ارشاد برای چاپ کتاب گفت: - معاون فرهنگی وزارت ارشاد با اشاره به موازین وزارت ارشاد برای مجوزدهی به آثار اظهار داشت: این موازین اگرچه ثابت هستند اما توسط افراد بررسی می شوند و این امکان وجود دارد که نگاه افراد متفاوت باشد.

بنابراین احتمال تفاوت نگاه نسبت به موازین در دولت های مختلف وجود دارد.

یاسر احمدوند، معاون فرهنگی وزارت ارشاد، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، در راستای اعتراضات برخی نویسندگان به روند مجوزدهی وزارت ارشاد برای چاپ کتاب گفت: روند مجوزدهی در وزارت ارشاد یک روند ثابت و مشخص است که گذر زمان مشخصا تغییر به خصوصی را به آن تحمیل نکرده.

ناشر، کتاب نویسنده را می آورد و سپس در صورتی که کتاب از فیلتر موازین موجود بگذرد به مرحله مجوزدهی و چاپ می رسد، اگر هم ایرادی داشته باشد به ناشر مرجوع می شود.

ما در وزارت ارشاد برای مجوزدهی به کتا ب ها سخت گیری نداریم، بلکه موازین داریم و بر اساس همین موازین به کتاب ها مجوز چاپ می دهیم.

در صورت عدم تطابق کتاب با موازین ذکر شده؛ بر اساس روال معمول، کتاب به ناشر ارجاع داده می شود تا مواردی که مطابق موازین نبوده اند، اصلاح شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موازین بررسی آثار عمدتا ماهیت کیفی دارند

موازین بررسی آثار عمدتا ماهیت کیفی دارند