مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-07سياسي

سیاهکلی: باید برای اجرای شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تقسیم کار کنیم


نماینده قزوین در مجلس با اشاره به تشکیل شورای عالی فضایی بعد از 11 سال از وزیر ارتباطات و رییس جمهور تشکر کرد و گفت: بایستی برای اجرا و نهایی شدن شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تقسیم کار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین در اظهار داشت: دو پدیده در دو دهه اخیر اتفاق افتاده که هم در حکمرانی ها تأثیر داشته و خواهد داشت و هم در مرزهای جغرافیایی کشورها تأثیر داشته است ضمن اینکه تأثیرات زیادی هم در سه دهه آینده خواهد داشت.

وی افزود: بهره گیری از فضا و اضافه کردن سرزمین از کرات دیگر به عرصه زمین و توسعه عرصه زندگی از زمین به دیگر سیاره ها و سیارک ها بخشی از این موضوع است؛ دیگر نمی توانیم به کشورهایی که هم اکنون از کشور ما روی کره زمین کوچک تر هستند را همچنان کوچک بدانیم زیرا ممکن است چند برابر کشور ما را در دیگر سیاره ها برای سرزمین خود عرصه جدید ایجاد کنند.

نماینده قزوین در مجلس تصریح کرد: میزان سرمایه گذاری های کشورها را در هوافضا بایستی ملاحظه کنیم؛ دنیا به سمت آسانسورهای فضایی و سفرهای زیرمداری حرکت کرده است و جهان 2030 و 2050 جهان دیگری خواهد بود.

سیاهکلی گفت: انسان های این دوران، دوران ما را جهان کهنه می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاهکلی: باید برای اجرای شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تقسیم کار کنیم

سیاهکلی: باید برای اجرای شبکه ملی اطلاعات با بخش خصوصی تقسیم کار کنیم