مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:102021-12-07اقتصادي

سهمیه حمایتی از طرح های دانشجویان مخترع مازندران اضافه می شود


مسئول سازمان بسیج علمی و فناوری سپاه کربلا مازندران با اشار به حمایت این سازمان از طرح های دانشجویی گفت: در برنامه سال آینده 10 درصد بر سهمیه دانشجویان مخترع افزوده می شود.

- با اشاره به حمایت های این سازمان از دانشجویان مخترع اظهار داشت: حمایت های مادی ومعنوی زیادی از دانشجویان انجام می دهیم ودر مرکز حمایت تا سقف شش میلیون و در مراکز رشد تا سقف 12 میلیون تومان بلاعوض از طرح های آنان حمایت می شود.

وی از دانشجویانی که دارای ابتکاری یا اختراعی هستند خواست تا به سازمان مراجعه کنند و گفت: طرح ها و ایده های نخبگان مورد حمایت قرار می گیرد.

وی با اظهار اینکه 60 درصد طرح های حمایت شده در سازمان بسیج علمی و فناوری دانشجویی است، یادآور شد: علاوه براین از طرح ها تا مرحله ساخت صنعتی حمایت می کنیم مخترعان را در مرکز رشد مستقر خواهیم کرد و برای صنعتی شدن و تولید انبوه نیز حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

مؤذن یادآور شد: در نواحی مختلف دانشجویان و مخترعان می توانند به سپاه مستقر در شهرستان ها مراجعه و از خدمات استفاده کنند.

مسئول سازمان بسیج علمی سپاه کربلا تصریح کرد: در برنامه سال آینده سعی می کنیم 10 درصد سهمیه دانشجویان مخترع را افزایش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه حمایتی از طرح های دانشجویان مخترع مازندران اضافه می شود

سهمیه حمایتی از طرح های دانشجویان مخترع مازندران اضافه می شود