مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:252021-12-07سياسي

راه اندازی 3 شعبه جدید هلال احمر در تهران


رییس جمعیت هلال احمر از راه اندازی سه شعبه جدید جمعیت هلال احمر با هدف افزایش آمادگی این جمعیت برای مقابله با حوادث در تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازکه چندی پیش به آن مبتلا شده بودم، این است که خداوند توفیق خدمتگذاری را در هلال احمر نصیبم کند.

بنابراین تمام تلاشم را خواهم کرد که با همراهی همکارانم و در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب به اهداف درنظر گرفته شده در جمعیت هلال احمر برسیم.

رییس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: از تمام پتانسیل ها برای بهره وری و کارآمدی این نهاد که یک قرن خدمت دارد، استفاده خواهم کرد.

کولیوند همچنین از اعتماد شورای عالی برای انتخاب او در جلسه قبلی و پیشنهاد انتصاب وی به ریاست جمعیت هلال احمر تشکر و قدردانی کرد و گفت: از شورای عالی و همچنین ریاست محترم جمهور آیت الله رییسی تشکر می کنم که اینجانب را برای خدمت رسانی به مردم شریف ایران، امدادگران، داوطلبان و جوانان انتخاب کرده اند.

3 شعبه جدید هلال احمر در شهرستان های تهران راه اندازی می شود وی با اشاره به تراکم بالای نفوس و مسکن در تهران و لزوم افزایش آمادگی و سازمان دهی بهتر در مواجهه با خطرات طبیعی و انسانی افزود: نیاز به ایجاد شعبات تازه در استان تهران سال هاست که احساس می شود و اگر به توسعه شعب در این استان نپردازیم، قدرت پاسخگوی عملیاتی ما در حوادث کافی نخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 شعبه جدید هلال احمر در تهران

راه اندازی 3 شعبه جدید هلال احمر در تهران