مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 07:402021-12-07فرهنگي

اولین فیلم زامبی محور ایران آماده نمایش شد + تیزر فیلم


فیلم کوتاه آرگون که با حمایت صندوق هنرمندان ساخته شد و در شهر سنندج فیلمبرداری شده از لوکیشن های بومی و فرهنگ بومی است و با زبان کردی رایج در این منطقه کردی اردلانی ساخته شده است.

- فیلم کوتاه آرگون که با حمایت صندوق هنرمندان ساخته شد و در شهر سنندج فیلمبرداری شده از لوکیشن های بومی و فرهنگ بومی است و با زبان کردی رایج در این منطقه کردی اردلانی ساخته شده است.

فیلم کوتاه آرگون اولین فیلم زامبی محور ایران به کارگردانی شورش وکیلی بعد از طی مراحل فنی و پست پروداکشن آماده نمایش شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، این فیلم که در ژانر وحشت و سابژانر زامبی قرار دارد روایت چند نفر هست که در شهری زامبی زده در یک گاراژ متروکه پناه گرفته اند که با مشکلی مواجه می شوند و سعی در حل آن دارند.

به گفته شورش وکیلی این فیلم اولین فیلم زامبی محور ایران است و پدیده زامبی که بیشتر در فیلم های هالیودی به آن پرداخته شده این بار توسط این کارگردان کردستانی در ایران برای اولین بار تولید و سعی شده این موضوع را بومی سازی کند و با لوکیشن های بومی و فرهنگ و زبان کردستان به این موضوع پرداخته شود.

ژانر وحشت روز به روز اهمیت بیشتری در سینمای دنیا پیدا می کند و حتی اکثر جشنواره های بین المللی در دسته بندی های خود در بخش رقابتی جشنواره ها این ژانر را گنجانده اند، اما متاسف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فیلم زامبی محور ایران آماده نمایش شد + تیزر فیلم

اولین فیلم زامبی محور ایران آماده نمایش شد + تیزر فیلم