مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:002021-12-07فرهنگي

بهمن ارک : سینما به دکان تبدیل شده است


هم سینمادار به عنوان متولی فرهنگ باید به فکر اکران فیلم های ارزشمند باشد و هم فیلمساز که یک قدم از جامعه جلوتر است باید به فکر مخاطب باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کارگردان سینما درباره توجه سینمای ایران به فیلم هایی که دارای ارزش هنری و محتوای خوب هستند، بیان کرد: متاسفانه فیلم ها یا به سمت گیشه حرکت می کنند و یا بسیار هنری از آب درمی آیند، یعنی آثاری که ارزش محتوایی دارند، گیشه را فراموش می کنند و شکست می خورند چراکه سینمادار هم تمایلی برای اکران این فیلم ها ندارد البته در این موضوع می توان به دوستان حق داد چراکه اینگونه فیلم ها مخاطب کمتری دارند و سینمادار هم مجبور می شود آثاری را اکران کند که تماشاگر بیشتری جذب آن می شود.

وی ادامه داد: یک فیلمساز باید مخاطب خود را در نظر بگیرد، یعنی اثری بسازد که علاوه بر داشتن محتوای فرهنگی، مردم را به سینما بکشاند و آن ها را سرگرم کند.

شاید به همین دلیل فیلم های اصغر فرهادی آثار مهمی ست چراکه آثارش هم محتوا دارند و هم عموم مردم را به سینما می کشاند.

این فیلمساز که این روزها به همراه برادر خود بهرام ارک فیلم سینمایی پوست را روی پرده سینماهای سراسر کشور دارند با اشاره به اینکه البته در این میان حوزه هنری تلاش دارد فیلم هایی را اکران کند که دارای محتوای ارزشمند هستند، مطرح کرد: این بخش چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهمن ارک : سینما به دکان تبدیل شده است

بهمن ارک : سینما به دکان تبدیل شده است