مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 08:402021-12-07حوادث

تصادف زنجیره ای در شیراز یک کشته داد!


رییس سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد که برخورد شدید چهار دستگاه خودروی سبک و سنگین در بلوار دکتر حسابی یک فوتی و دو مصدوم به دنبال داشت.

- محمدهادی قانع سه شنبه 16 آذر در گفت وگوی مجازی با خبرنگاران بیان کرد: در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد شدید دو کامیون با دوخودروی سواری پراید و پژو، گزارش شد.

وی گفت:ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز با توجه به شدت حادثه به سرعت نیروهای عملیاتی ایستگاه 8 و تیم امداد و نجات جاده ای را ساعت 8 و 20 دقیقه امروز به بلوار دکتر حسابی اعزام کرد.

او افزود: در این حادثه یک دستگاه خودرو کامیون در مسیر در حال حرکت بود که به دلیل ناتوانی در کنترل خودرو به شدت با خودروی سواری پراید برخورد میکند و این تصادف منجر به برخورد یک دستگاه کامیون دیگر با یک خودروی پژو شده بود.

رییس سازمان آتش نشانی شیراز خاطرنشان کرد: شدت این حادثه باعث گیر کردن پراید زیر کامیون شده بود.

با توجه به گرفتار شدن راننده پراید و همچنین گاز سوز بودن این خودرو نیروهای آتش نشانی بلافاصله با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل تصادف و مسدود کردن کامل محور به قطع جریان برق و نشت شدید سوخت خودروها، مشغول شده و همزمان با حضور جرثقیل در محل رها سازی خودروی پراید آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف زنجیره ای در شیراز یک کشته داد!

تصادف زنجیره ای در شیراز یک کشته داد!