مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-07دانش

عدالت محوری جز خواسته های دانشجوی تراز انقلاب است


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عدالت محوری جز خواسته های دانشجوی تراز انقلاب است.

- دکتر بهرام دلفان در گفت وگو با ایسنا با تبریک 16 آذر و روز دانشجو اظهار کرد: یکی از ویژگی های جوانان دانشجو داشتن حضور موثر در صحنه هاست که بی تفاوتی را کنار می گذارد و عدالت محوری جز خواسته های اوست.

انتخاب الگوی مناسب سیاسی جوان دانشجو را از خطرات سیاسی مصون می دارد وی با بیان اینکه تحلیل سیاسی درست و انتخاب الگوی مناسب سیاسی جوان دانشجو را از خطرات سیاسی مصون می دارد، تصریح کرد: او در کنار فعالیت های جانبی، نقش اصلی خود که کسب مهارت و دانش در رشته تحصیلی است را فراموش نمی کند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: دانشجو در دوران درس و مشق، هم مسئولیت می پذیرد تا با پذیرش این مسئولیت ها، آمادگی خود را در نقش های بالاتر تمرین کند.

دانشجو در همین دوران تحصیل، حضور در میان مردم و خدمت به آنها را تمرین می کند دلفان با اشاره به اینکه دانشجو در همین دوران تحصیل، حضور در میان مردم و خدمت به آنها را تمرین می کند، افزود: به همین دلیل دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان در گروه های جهادی مشاهده می کنید که در مناطق محروم خدمت می کنند لذا محرومیت زدایی در ذهن آنها شکل می گیرد وخودباوری و میل به ساختن از ویژگی های این نوع دانشجوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت محوری جز خواسته های دانشجوی تراز انقلاب است

عدالت محوری جز خواسته های دانشجوی تراز انقلاب است