مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:052021-12-07فرهنگي

معرفی فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل «سینماحقیقت»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، 7 فیلم ایرانی به بخش های مختلف کوتاه، - معرفی فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل سینماحقیقت فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مستند ایران سینماحقیقت معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، 7 فیلم ایرانی به بخش های مختلف کوتاه، نیمه بلند و بلند مسابقه بین الملل پانزدهمین جشنواره سینماحقیقت راه پیدا کردند.

مستند های ایستوود به کارگردانی علیرضا رسولی نژاد، چهره پرداز به کارگردانی جعفر نجفی و استخوان های شکسته به کارگردانی علیرضا معماریانی به بخش مسابقه بلند بین الملل راه یافتند و در کنار 12 مستند خارجی به رقابت می پردازند.

گیسلو به کارگردانی محمدصادق اسماعیلی و بچه های زمین خاکی ساخته میکاییل دیانی راهی بخش فیلم های نیمه بلند مسابقه بین الملل سینماحقیقت شدند و با 7 مستند خارجی در این بخش مورد داوری قرار می گیرند.

بی بی جان به کارگردانی مشترک نرگس جودکی و ایمان پاکنهاد و آب، باد، خاک، نان به کارگردانی مهدی زمانپور کیاسری به بخش فیلم های کوتاه مسابقه بین الملل راه یافته و در کنار 10 مستند خارجی این بخش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل «سینماحقیقت»

معرفی فیلم های ایرانی بخش مسابقه بین الملل «سینماحقیقت»