مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:152021-12-07بين الملل

9 فیلمی که «نتفلیکس» تحت فشار کشورها حذف کرد


از آلمان و سنگاپور گرفته تا ویتنام و عربستان، کشورهای مختلف توانسته اند نظرات شان را درباره حذف محتوای نامناسب به «نتفلیکس» تحمیل کنند.

- این مستند بر رشد صنعت ماریجوآنا متمرکز شده و درعین حال به جرم زدایی از گیاه کانابیس در ایالات متحده آمریکا و همچنین مصارف دیگر این گیاه می پردازد ازجمله مصارف خوراکی، فواید پزشکی، و استفاده از آن در داروهای ضد اضطراب و موارد دیگر.

ارگان IMDA سنگاپور که از محتوای این برنامه دل خوشی نداشت درخواست ممنوعیت آن را به نتفلیکس داد و این اتفاق در سال 2017 افتاد.

این نوع سانسور معمولاً مستندسازان بیشتری را تحریک می کند که گردوغبار از دوربین های خود بروبند و پروژه ای جدید آغاز کنند.

* قانون میهن پرستی با حسن منهاج (حسن منهاج، 2018) حسن منهاج استند-آپ کمدین به نامی است که با بازگویی تجربیات شخصی اش به عنوان مسلمان مهاجر رنگین پوست هندی در ایالات متحده آمریکا محبوبیت زیادی برای خود دست وپا کرده است.

قانون میهن پرستی با حسن منهاج، طنزی سیاسی است که پنج فصل دارد.

کمیسیون فنّاوری اطلاعات و ارتباطات عربستان سعودی درخواست کرد یکی از اپیزودهای برنامه با عنوان عربستان سعودی حذف شود زیرا قانون ضد جرایم سایبری سعودی را نقض می کرد؛ درنتیجه نتفلیکس هم پذیرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 فیلمی که «نتفلیکس» تحت فشار کشورها حذف کرد

9 فیلمی که «نتفلیکس» تحت فشار کشورها حذف کرد