مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-07فرهنگي

جشنواره ای برای خوشبوترین نرگس ایران در سمنان


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان گفت: «جشنواره گل نرگس سمنان جمعه 19 آذرماه در سمنان برگزار می شود.

» - ایسنا/سمنان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان گفت: جشنواره گل نرگس سمنان جمعه 19 آذرماه در سمنان برگزار می شود.

مریم هاشمی معتمدی 16 آذرماه 1400 با اعلام این خبر اظهار کرد: این جشنواره از ساعت 10 صبح تا 17 عصر روز جمعه 19 آذرماه در مجتمع گردشگری کشاورزی باغ سبز سمنان برگزار می شود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی این جشنواره از ساعت 15 تا 17 برگزار می شود، افزود: اجرای موسیقی سنتی، محلی و آیینی، برپایی غرفه های صنایع دستی، فروش محصولات ارگانیک، برگزاری کارگاه آموزشی کاشت و نگهداری گل نرگس در باغچه و آپارتمان و .

از جمله برنامه های این جشنواره است.

وی هدف از برگزاری این رویداد گردشگری را رشد و توسعه گردشگری در سمنان، حفظ و ترویج آیین سنتی کاشت گل نرگس سمنان، معرفی آداب و رسوم کهن و .

عنوان کرد و گفت: این جشنواره با مشارکت انجمن حافظان میراث فرهنگی، سازمان فرهنگی هنری شهرداری سمنان، اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان، سازمان پارک ها و فضای سبز سمنان و مجموعه گردشگری باغ سبز سمنان برگزار می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ای برای خوشبوترین نرگس ایران در سمنان

جشنواره ای برای خوشبوترین نرگس ایران در سمنان