ویژه کسب و کارها؛ کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتواییکارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی توسط اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طی هفته پایانی آذرماه به صورت آنلاین برگزار می شود. - کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی توسط اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) طی هفته پایانی آذرماه به صورت آنلاین برگزار می شود. به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افزایش چشمگیر تاثیر بازاریابی محتوایی بر الگوهای خرید و مصرف مشتریان، این ضرورت را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد کرده تا بیش از گذشته با مفاهیم این حوزه آشنا شوند. اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با هدف انتقال تجربه و دانشی کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را برای نمایندگان کسب و کارها طراحی کرده است. در این کارگاه به مباحث زیر پرداخته می شود: * گام به گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی * برقراری ارتباط موثر با مخاطب/ مشتری * انواع تکنیک های تولید محتوا * پرتکرارترین سوژه ها و جذاب ترین عناوین * استفاده از ظرفیت های رسانه های اجتماعی * آشنایی با شاخص های ارزیابی این کارگاه به صورت مجازی برگزار می شود. حضور در این کارگاه برای نمایندگان شرکت ها و کسب و کارهای ایرانی رایگان است. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |