مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:152021-12-07اقتصادي

وزیر کشور: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه برای سازمان های اجرایی اعمال می شود


وزیر کشور از آغاز نخستین فاز طرح هوشمند بیماری کرونا در دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه درباره سازمان های اجرایی اعمال می شود.

- وزیر کشور از آغاز نخستین فاز طرح هوشمند بیماری کرونا در دستگاههای اجرایی خبر داد و گفت: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه درباره سازمان های اجرایی اعمال می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد وحیدی در پایان جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران درباره مراحل اجرایی طرح هوشمند کرونا تحت عنوان سامانه امید گفت: دستگاههای اجرایی ، حمل و نقل درون شهری، واحدها وفعالیت های صنفی، حمل و نقل برون شهری و تردد خودروهای شهری، علمی و تحقیقاتی و آموزشی 5 مرحله اجرای طرح مدیریت هوشمند بیماری در بستر سامانه امید هستند که در جلسه امروز این مراحل مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به موضوع مرزها و بیماریابی در مرزها نیز گفت: در جلسه امروز مجددا تاکید شد چه ایرانیانی که وارد کشور می شوند یا افراد خارجی که از مرز وارد می شوند به دقت کنترل شوند تا تست پی سی آر منفی داشته باشند و اگر بیماری در میان آنها بود و یا فرد مشکوکی وجود داشت به شکل مناسب قرنطینه شود.

وزیر کشور در بخش دیگری از صحبت های خود به تهیه و تدوین طرحی در مورد پیامدهای اجتماعی مربوط به کرونا اشاره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه برای سازمان های اجرایی اعمال می شود

وزیر کشور: گام نخست طرح مدیریت هوشمند از شنبه برای سازمان های اجرایی اعمال می شود