مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 10:252021-12-07سياسي

شهدای دانشجو پیشگامان انقلاب اسلامی هستند


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه شهدای دانشجو پیشگامان انقلاب اسلامی هستند، گفت: استان زنجان 35 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

- علی کاظمی ظهر امروز (16 آذرماه) در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک روز دانشجو به دانشجویان و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای دانشجو، اظهار کرد: شهدای دانشجو پیشگامان انقلاب اسلامی هستند که برای حفظ اقتدار کشور در همه عرصه ها تلاش کردند.

وی افزود: همه دانشجویان به ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر، به عنوان سرمایه های علمی باید ادامه دهنده راه شهدای دانشجو باشند، دانشجویان باید در راستای تحقق آرمان های شهدا و امام شهدا در سنگر علم و دانش تلاش کرده و کشور را به سمت خودکفایی هدایت کنند.

این مسئول ادامه داد: استان زنجان در دوران دفاع مقدس 35 شهید دانشجو تقدیم انقلاب اسلامی و حفظ آرمان های امام خمینی (ره) کرده و چراغ هدایت برای جوانان و دانشجویان امروزی هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به نقش حائز اهمیت و سازنده دانشجو چه در دوران انقلاب و چه در عصر حاضر، خاطرنشان کرد: در طول چهار دهه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دانشجویان همواره در جبهه های جنگ تحمیلی، جنگ نرم، سنگر علم و فناوری با وجود تحریم های ناجوانمردانه دشمنان حض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای دانشجو پیشگامان انقلاب اسلامی هستند

شهدای دانشجو پیشگامان انقلاب اسلامی هستند