مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 11:102021-12-07سياسي

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری با سیاست رویدادمحور​​​​​​


مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی از برگزاری پانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته مستقل از صنایع دستی و با سیاست رویدادمحور خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، خشایار نیکزادفر مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهان گردی با اعلام این خبر گفت: پانزدهمین نمایشگاه گردشگری در تاریخ 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در نیمه غربی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

او با اشاره به در نظر گرفتن حدود فضای 40 هزار مترمربعی، افزود: ثبت نام برای غرفه ها آغاز شده و متقاضیان تا یک هفته مانده به زمان برگزاری فرصت دارند.

محدودیت و شرایط خاصی برای ثبت نام وجود ندارد و در صورت تقاضا امکان افزایش فضا وجود دارد.

نیکزادفر سیاست این دوره از نمایشگاه را رویداد محور عنوان کرد و ادامه داد: یک سالن به استان ها و یک سالن به رسته های مختلف بخش خصوص گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، استارت آپ ها، تورگردانان، راهنمایان تور اختصاص دارد.

تعرفه واگذاری یک متر فضای سرپوشیده بدون تجهیزات برای چهار روز 340 هزار و 150 تومان، یک متر فضای سرپوشیده با تجهیزات 416 هزار و 150 تومان، یک متر فضای باز بدون تجهیزات 257 هزار و 350 تومان است و مبلغ 425 هزار تومان بابت اپلیکیشن نمایشگاه و 9 درصد مالیات بر ارزش افزو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری با سیاست رویدادمحور​​​​​​

برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گردشگری با سیاست رویدادمحور​​​​​​