مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آذر 1400 ساعت 12:352021-12-07سياسي

دانشجو موتور محرکه کشور در گام دوم انقلاب اسلامی است


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، دانشجو را پیشگام عرصه علم و فناوری و جنبش های دانشجویی در ایران را قبل و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی مهم و موتور محرکه کشور دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو، تاکید کرده است: دانشجو، پیشگام عرصه علم و فناوری و جنبش های دانشجویی در ایران قبل و بعد از شکل گیری انقلاب اسلامی، موتور محرکه کشور است.

در این بیانیه آمده است: روز دانشجو، روز یافتن هویت واقعی ایرانی ـ اسلامی جوان دانشجو و فرصت مغتنمی در بازخوانی و افتخار به آن هویت اصیل است.

انقلاب شکوهمند اسلامی حرکتی بود که با اهداف شاخصی همانند اسلام خواهی ، استکبارستیزی ، حفظ استقلال و آزادی کشور،کرامت بخشی به انسان ، دفاع از مظلوم ، پیشرفت و اعتلای علمی ، فنی و اقتصادی کشور  به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه   آن روح بلند دوران و مجاهدت مردم به ویژه جوانان دانشجو شکل گرفت و این خط ولایت عظمی  ارواحنافداه  راسخ و استوار گام های بزرگی بردارد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی  تلاش دارد تا در راستای منویات راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی و انتظارات معظم له در چله دوم انقلاب خطاب به این شورا با بهره مندی بیشتر و جدی تر از جوانان مؤمن انقلابی  و به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو موتور محرکه کشور در گام دوم انقلاب اسلامی است

دانشجو موتور محرکه کشور در گام دوم انقلاب اسلامی است